3/18/2010


Ingo springer runt och ylar och är inte nöjd med nått...jag hatar gnäll. Han springer här och ska trycka på tangentbordet och dra ner mus och mobilsladd. Underbara barn. Igår spenderades dagen med lillebror Henrik, klippte även boris igår efter att han sagt att han ville det. Hade tänkt länge att jag skulle fixa ordning honom lite men inte riktigt bestämmt hur. Det blev skapligt iallafall. Idag ska jag åka och köpa dammsugarpåsar för jag har tagit ut allt ur den sen innan jul så nu är det dags! Ja trött är jag idag och ingo bara gnäller som sagt.hej.

3 kommentarer:

ChilloutMalin sa...

Jag hatar också gnäll och här gnälls det kan jag lova! Men de är ju för söta grabbarna, underbar bild!! Hoppas du håller dig frisk så att ni kommer iväg imorn. Kram

hanna sa...

Malin: Ja det hoppas jag verkligen! men mår inte det minsta dåligt så det är nog lugnt! jag hade tänkt mej att göra sån där dagens outfit som du hadde men det var barnen inte riktigt med på:)..Kram

prins john sa...

Så snygg Boris är i håret! Ser lite vuxen ut med sin välfyllda systemetpåse i handen.