3/16/2010




tvättmaskinen rullar, ingo sover i hallen( hoppas han gör det ett bra tag till)Boris är lämnad på dagis och jag ska snart sätta igång med röjning av koashemmet. Tänkte att jag skulle göra nått mysigt för min älskade otto idag. God mat och blommor kanske skulle vara nått! Kan nog tillochmed bjuda på en puss. Måste bara ta lite alvedon igen, har haft huvudvärk nu i två dagar typ. Sover nog alldeless för lite men vem har lust att sova bort all dyrbar tid. Ingo har gnällt en del nätter nu och fått för sej atthan ska äta också men det är nog bara för att han somnat innan vällingen på kvällen så det han blivit lite fel. Han har också fått för sej att vakna ungefär så där 5.30 typ underbart speciellt med tanke på att jag oftast inte lägger mej innan 02.
Fenix igår med barnen och en sväng på stan då allas strumpor i familjen tagit slut så det blev en del! Kvällen hos Linda, helt slut efter somande typ vid 21- inte vanligt!!

1 kommentar:

Matilda sa...

Haha, jasså du har gjort det! Kul! Kul att du gillar namnet också! Jag mår bättre och bättre, lite jobbigt med allt som är nytt bara! Tar ett tag att vänja sig. Ja, helt olika lär ju barnen inte bli iaf! Dom är ju trots allt släkt! :D