3/18/2010


jag ä så trött, dricker nyponsoppa i hopp om pigghet! det verkar inte hjälpa. Har nyss varit ute på promenad med hunden, det är skönt jag hunden och lite musik i öronen. Boris har sagt flera dagar
-Mamma man kan se massa gräs mamma!
- Mamma jag måste gå oh känna på gräset om det är skönt!
Han längtar så till sommaren, och nu är det verkligen mycket gräs som kommit fram, det är enorma vattenpölar och man ser inte asfalten under allt grus. Men man känner att det är på g lite till och det kommer spritta, man kommer nog bli lite kär och jag gillart!!!
Ikväll har vi pusslat och spelat spel, det blir inte så ofta man glömmer bort sånt tycker jag, jag ska sluta glömma sånt nu!! Jag gillar denna torsdag väldigt mycket!
Imorgon är det fredag och då ska jag handla jättemycket!!

Inga kommentarer: