11/12/2009

bara för att jag saknar boris långa hår.


3 kommentarer:

ChilloutMalin sa...

Åh, vad kul med en uppdatering=) Och kul med lite nya bilder på dina fina grabbar! Är det viktminskning på g eller? Själv kör jag en helveteskur. Den fungerar dock oförskämt bra och jag tror att jag når mitt mål runt jul nån gång. Längtar! Vart var du på loppis föresten? Här hemma tillverkas det julklappar för fullt. Har precis sytt täcke och kudde till min gamla dockvagn som Tilde ska få. Och nu håller jag på att fixa saker till en käpphäst som jag ska göra. Kul med lite eget. Sköt om er! Kram

hanna sa...

jag jag ska skärpa til mej nu;)
ja här ska det viktminskas:)..jag kör med nutrilett och ska dokumentera i bloggen. Vad kör du?
skulle igentligen kör p90X men det blev inte så jag har inte fixat det ordentligt så jag kör en liten egen variant.
jag brukar gå till de flesta som finns i stan...var rligt att göra själv jag ska med göra en käpphäst till boris i julklapp eller födesledagspresent har tänkt börja på den flera dagr nu men så kommer det nått i mellan;)
hur är det annars då?
Kram Hanna

ChilloutMalin sa...

Haha, ja nog är de lika! jag skulle aldrig se skillnad. Haha. Jo jag behöver också tappa vikt, rätt mycket faktiskt. Vägde 79 när jag började och nu är jag nere på 74,9 men målet är väl 65 kilo till att börja med. Jag äter en kur som heter Camebridge, tre soppor om dan och ja.. tre soppor och tre liter vatten helt enkelt! Sjukt värre men det är riktigt effektivt. Jag började för 9 dagar sen. Okej vad kul! Jag älskar att göra egna grejjer. Det är bara tiden som sätter gränser. Arvid har rätt mycket magknip nu så det blir en del bärande i sjalen/selen. Allt bra med er då? Med oss är det bara bra. Tilde börjar bli så stor nu och lär sig nya saker hela tiden! Arvid kommer nog dock växa om henne så småning om. Han är en riktig bjässe:) Ha det fint! Kram Malin