11/12/2009

äntligen.

livet rullar på och jag uppdaterar så klart inte bloggen, Ingo är snart 6 månader så nu ska jag väll kunna uppdatera lite oftare.
jag känner en begynnade huvudvärk och glädjen att skriva lite i bloggen känner sej ganska förbytt. Idag har det lagats barnmat i stora lass, lekts med Lego. Vi har byggt stora robotar med öron.
Idag åt jag middag fast jag inte skulle jag äter påse med pulver och har bestämmt att jag bara ska äta mat på kvällen men jag var så hungrig när jag tog fram mat till boris så det gick inte. Men det viktigaste är ju att jag inte äter massa skit. Köttfärssäs och spagetti är ju helt ok. Tog väll lite för mycket kolhydrater men kännermej bättre idag en någon annan dag för jag har blivit så uppblåst, troligtvis äter jag för lkite för jag lyckas hela tiden glömma att man ska äta 5 påsar om dagen och igr hade jag bara ätit 2 och sen kvällsmat.
shit vad jag tjatade om det då, så nu är detr slut med det.
jag skulle träffa bästa Frida idag med nattsömnen var inte den bästa så det får bli en annan dag, skulle svängt lite på mina lurviga så verkligen är behövligt så men nästa gång som sagt.
Igår fyndade jag massa spel och böcker på loppis till boris i julklapp och födelsedagspresent. Jättefina böcker som inte såg använda ut alls till en jätteliten peng.
Nu står boris och nyper mej för att jag ska komma och leka med honom. Tack och hej!

Inga kommentarer: