11/13/2009

det här med dieten.

jo jag har k0ommit på att jag ska nog vika ut mej lite, Eller jag ska skriva om allt kring den här för det gör det svårare att fuska för då måste jag skämmas för föer än mej själv. Har faktiskt hittills inte fuskat något så det känns bra det måste vara svårast i början tycker jag.

Jag har inte börjat med någon träning än förutom promenader men har lovat mej själv att det ska bli stenhårt!!!

Startdag 10/11 2009
vikt 74,5 kg på kvällen.
Målvikt 64 kg på 90 dagar!!!

Mått:
Midja: smalaste-84 cm tjockaste- 96cm
stjärt:103,5cm
Bröst:96cm
Överarm: 31cm
Lår: höger 59,5cm vänster 57 cm

helt sjuka mått tänk att det skilljer så mycket mellan benen och att jag insett att jag har samma mått över brösten som i magen ajajaj...inte bra men det ska det ändrras på.

jag skriver matdagbok varje dag men börjar i bloggen från dag 3 alltså igår orkar inte skriva allt.

dag 3.
12/11
Frukot: 1 kopp kaffe, 1 nurtillett.
Lunch: köttfärssås och spagetti (ska inte äta lunch men blev som sagt så hungrig)
Mellanmål: 1 nutrillett
kvällsmat: bjudning hos Ida. Köttgryta, ca 1 dl ris och 2 små potatisar, morötter. Kaffe.
1 morot.

ska väga och mäta mej 1 gång i veckan.