5/06/2009

v.40





sitter här i min ensamhet och klockan är alldeles för mycket och boris bara vaknar hela tiden. Min mr är och jobbar och kommer inte hem förräns typ 6.30 imorgon. Har inte hänt så mycket idag, har städat lite för det kan komma lite folk och titta på lägenheten och då är det ju bra om den syns, plus att det är skönt att ha det ganska så skapligt om bebis ska ta och komma ut. Har ju som en del vet två bf eller enligt mig själv iallafall. Den första är imorgon 7/5 och den andra är 11/5 så vi får väll se när den behagar. Tror faktiskt inte att det blir imorgon, känns inte riktigt så. Jag har inga direkta känningar än lite hårda sammandragningar och ont i svanskotan men det är ju mest när jag är ute och går och typ anstränger mig och så. Men jag känner mig klumpig nu, svårt att vara med boris ordentligt kan ju inte böja mig och leka och så. Han är frisk nu så imorgon blir det dagis och det ska bli lite skönt, han behöver lite stimulans blir inte så jätte mycket av den varan hemma just nu från mig iallafall. Boris och jag har faktisikt bakat muffins idag, helt otroligt för sånt göt jag inte ofta men det var kul. Han tycker det är så kul att hälla i och vispa mm men han vill inte smaka smet eller det färdiga resultatet, men det måste man ju inte. Usch vad jag slvullnar upp när jag sitter stil känner mig som en stor mogen vattenmelon just nu och det kliar och spänner i typ hela kropppen och så skvalpart det när jag går om magen, undra om man har mycket fostervatten då?







3 kommentarer:

Frida Asklund sa...

wow, schnygg!

Moosan sa...

En väldigt fin mage har du iaf..om det är till nån tröst ;-)
kram

hanna sa...

snälla ni är!!