5/10/2009


Tiden går långsamt och tröttheten är stor. Har städat i dag och skla nu försöka hålla det skapligt tills jag ska åka och föda. Har hittat lite jag ska köpa till nya läggan, fösta hyllan till barnens rum de får en varsin. Inte så kul hylla men väldigt praktisk. Ska försöka att inte sätta upp så mycket på väggarna så det inte blir så mycket hål, alltså hyllor och så. Andra byrån tänkte jag till våran sovrum för barnen får ha sina kläder i klädkammaren så länge får se hur det blir. Sista bilden är ett väggskåp till vardagsrummet, har inte bestämmt om det blir ett eller två. Eller min plånbok har nog bestämmt men jag får väll spara annars:)
Jag håller på att tjäna lite pengar just nu. Säljer saker på tradera och många bäckar små tror jag på!!
jag har ju handlat upp mina besparingar på nya barnvagnen på 7000 pix så det är bara att börja spara igen är inte mycket kvar där och så ska jag ju lägga ut jätteroliga 3000 på låsbyte för att jag tappat bort den där jävla nyckeln.
Idag har vi annars varit hos mamma och pappa och det var skönt orkar ju som sagt ingenting så det är skönt att bara vara där. Satt lite i solen och boo sprang så klart barfota. Annars har dagen varit mycket tårar från min del, trött hormonstin höggravid kvinna i sina bästa år säger godnatt!

2 kommentarer:

Empa sa...

Är det inte dags att klämma ur den där ungen snart? :D Hoppas allt är bra, här är det som vanligt, jobbar och sliter i det där förbannade huset! usch usch. Kram Emelie

hanna sa...

hej emelie! jo visst fan är det det, vet inte vad den styr med;)...känns som det är lite på g nu så vi får väll se:) ha det så väldigt bra på jobbet...jag sakanr det inte alls;)