5/04/2009

vårat nya hem, snart + 3 dagar kvar till bf.

mitt nya hem snart, jag längtar hela tiden. Möblerar i min fantasi och mina drömmar, det är lite av det bästa jag vet att flytta, det kanske är lite konstigt men det är det där att få nytt att rensa bort all skit och få det rent och snyggt! Den här lägenheten är på 92 kvm alltså en jätte i jämförelse med vad vi har nu på 69 kvm. Det är en jättestor balkong som man kan sitta många på och mysa plus att det är kvällssol med. Jag är kär! Det är ett tag kvar tills vi flyttar med det är skönt ändå för då hinner mini växa lite och inte vara så där putteputte, eller typ. Det är inflytt i mitten av juli, det som är lite trist är att typ hela sommaren hinner gå och att man inte kan inreda lika mycket som man vill kanske på balkongen. '
Boris är sjuk, maginflensa/inflensa. Han har kräkts i 2 dagar och nu har han fått jättehög feber och sovit hela dagen idag, lilla gubben. Jag har därmed också slappat i 2 dagar inte änns tagit på mig kläder, inte gått utanför dörren. Bara legat i soffan och insett att det aldrigi stort sett är nått att se på tv fast man har 20 kanaler.
oj vad det gör ont i svanskotan kanske dags för att röra lite på sig igen då..oohh..





1 kommentar:

Frida Asklund sa...

Vad fint du möblerat om på sidan, me like! Stackars Boris då som blivit sjuk i tråkigaste sjukan. Hoppas du slipper den bara. Kan ju vara tungt att både föda barn och kräkas samtidigt.
Ser att du har samma behov av nytt nytt nytt som jag. Jag känner för att rensa gammalt skit ungefär varannan dag. Målade precis om i Elvira rum nu...kändes lite rosa därinne så det fick bli vitt blått och rött istället. Ha de fint!