5/16/2009

bf+5

låter det som musik mamma? kommer min son och säjer. Han har lite toys i sin halmhatt och så går han och skakar den och tycker att jag ska sjunga bäbä vita lamm till hans skakande.
eller rippa rippa, han vispar lite på sängen.
Var hos barnmorskan igår på vanligt kontroll bara och allt var ju bra, mini har sjunkit ännu mer och väntar bara på att komma ut. Men gör det då!! Jag skiter i 7:e nu räknar bara från 11:e och då är det 5 dagar över tiden idag då. det känns som att heljen är grejen, det är då du ska komma ut. Hade lite ont i går men inte ont ont liksom.
funderar på himpaloppisen idag men orka köra dit själv, mr vill ju inte med. Boris får jag ju alltid med mig för hanälskar ju loppisar men det gör ju bara det hela lite jobbigare men man vill ju inte åka själv juh.
nej nu ska jag ta och tänka lite.

Inga kommentarer: