3/03/2009

sixten




seg dag, har inte hänt mycket, började med att vakna skönt vid åtta med mina älsklingar brevid mig. Boo har börjat få lite mardrömmar tror vi och kunde inte sova i går så han fick sova i pappas säng. mr.o lämnade på dagis och jag slappade lite mer. Fortsatte med att bada i typ 2 timmar för att jag hade så jävla ont i ena skinkan, vilket resulterade i att jag bara fick mer och mer ont för att jag låg på skinkan hela tiden. Gick upp för att tvinga ner min man till stan för att vi ska senare på dagen hälsa på lilla sixten som är vårat nya tillskott i släkten. Boris syssling. jo jag vi skulle iallafall köpa ett grattis kort som jag glömt.
käkade som valigt på wokstället på stan med mr.o, men jag tog kyckling/pomme på istanbul istället idag.
hämtade vårat älskade busfrö på dagis och gick hem för att dricka massa juice för att sedan typ gå till sixteb med familj.

Boris var helt vild där först var han lite blyg och ville inte titta på bebisen, han trodde först att det var mammas bebis som kommit som vi typ skulle hömta så det blev lite förvirrat. Men sen blev det bättre. han börjat tjata om mat man kunde äta och sprang fram och tillbaka och skrek om blåbär i köket.
det var trevligt iallafall, gick hem och åt fil med müsli och tjöt lite till andra avenyn.


Inga kommentarer: