3/11/2009


Internationella kvinnodagen har sprungit förbi och tiden går fortare än man tror att den ska göra. Slutat jobba nu och det är bara 57 dagar kvar tills bebis ska komma. imorgon ska jag till barnmorskan klockan 8.00, hur sjukt är inte det...jag är ju gravid ju jag är inte vaken då, plus att boris är sjuk och inte varit på dagis och inte sover middag och inte sover på dagarna. Jag typ dör då!! jag längtar till bebis har kommit, det kommer finnas en trötthet men det finns tålamod. Jag saknar mitt tålamod så fruktansvärt mycket. Jag tycker synd om min familj som för uthärda mig. Men som sagt 57 dagar ;)
Ja jag ska ju till barnmorskan imorgon bitti då och göra sockerbelastning som jag inte alls är sugen på, det är inte så farligt att göra det (gjorde det förra gången med) det är ju inte gott men det är bara att dricka. Men jag får ju för gud skull inte äta nått innan och så ska jag sitta där i 2 timmar tror jag det var och svälta och sen ska jag till vanligt kontrall hos bm efteråt. Det kommer bli en svår dag! Inte enns en liten morot liksom innan jag ska ut på färden mot vrinnevisjukhuset klockan 7 typ...stackars mig.


Inga kommentarer: