2/23/2009

11 arbetsdagar kvar nu!!

sitter på jobbet och funderar över livet. Är så trött så jag igentligen inte skulle orkar göra nått mer nu innan bebis kommer men man har ju inte så mycket val. Bebis är helt vild i magen och tycker nog också att vi ska gå hem och softa lite, det är det bästa tycker magen och jag. Ta ett bad med massa bra lektyr, äta några morötter och umgås med de underbara där hemma.
Igår var vi på kolmårdens djurpark. Det var kallt för jag så klart hade ju bara vårjackan för jag tyckte inte det var bekvämt med vinterjackan just då. Men det var mysigt, boo tyckte det var skit kul och han har tjatat om noshörningen som han skulle titta på typ i en vecka och så somnade han 2 minuter innnan vi var där och vaknade 10 minuter efter.. men han var nöjd över att tittapå bilderna på noshörningen på datorn. Det var skönt för det var inte så mycket folk eftersom vädret inte var det bästa men det var rätt så mysigt med lite snöfall. Efteråt åkte vi till mamma och pappa och åt massa gott bröd mamma gjort, det var också mysigt.
jag tror att familjen annorlunda börjar typ nu så jag ska gå och glo lite på arbetstid.

Inga kommentarer: