1/22/2009

vitkål och morötter är livet!

hör sitter jag och äter en stor klump med vitkål för komplement till morötterna som tagit slut, igen. Men det är jävligt gott ska ni veta!!
Har bakat idag jos kom och hjälpte mig lite, gjorde hallongrottor och gumlekakor till boos kalas på lördag så imorogn ska jag bara baka typ hundra bullar och baka 2 tårtor känns jävligt peppande... Har förresten fått ordning på garderoberna nu eller har jag skrivit det..hm..jag minns inte men iallafall (jag får upprepa mig i så fall)
Vi fick montera ner en av de enorma garderoberna vi har och tunga som fan var de med och sen lirka in i boris rum och sen bygga ihop den igen ett jävla projekt tur jag har min handyman eller hur det stavas.
Nej men nu är det massa plats för bebis i sovrummet och jag är supernöjd vi möblerade om litye också!!
Jag gick föresten ner lite på stan för att spana på po.p rean och kom hem med lite. Jag hade ju tänkt att det skulle vara halva priset på overallerna på en gång men det var de ju inte för boris ska få pengar till det av mormor och morfar när han fyller år men vi får vänta och se om det finns någon kvar sen i hans storlek. Jag köpte iallafall lite, till boo: Strumpor, kalsonger, en långärmad randig tröja och en tunn halsduk eller som man typ har på våren. Till Bäbis: ett par molnbyxor och en filt. Sen fyndade jag på carronilla tror jag affären heter lakarn till bebis från spira jätte fina men elefanter bla på för halva priset !!

Inga kommentarer: