2/11/2009

pirrpirr

det pirrar lite i magen,jag är lite glad för i ska återigen få gå och titta på en lägenhet i det huset som vi gärna vill bo i och så är det en 4:a!! det välrsta är ju att man inte ska bli för glad för jag blir ju så ledsen om det blir så att vi inte får den..men...men det är våran tur nu så är det bara!!
Vi ska dit imorgon klockan 18 vi vet ju hur den ser ut men det är ändå kul att se.Annars har jag städat som en tok idag, vilket har resulterat i ont ont typ överallt men mest i ryggen, men jagär likosm så att jag är allt eller inget. Jag städar inte på ett tag ibland ett väldigt långt tag och sen när jag väll tar tag i det vill jag liksom städa skitnoga, fast dert ofta inte blir så för man orkar inte, men jag har en vision och det är bra.
jag är i v. 28 nu och magen är enorm, börjar bli trött på jobbet och känner att snart får det nog vara dags. Jag fick föesten hel havandeskapspenning fr.om 12/3 och det känns helt uinderbart även att d4t inte blir mycket pengar men det är det värt!! bara ligga oh mysa med familjen och ryva.

1 kommentar:

mammamillis sa...

åh, att va hemma och mysa är värd allt. lycka till med lägenheten!