1/08/2009

sunkig morsa med underbart barn




CRAVINGS hela tiden, känns inte alls bra snälla ta bort dem.


fast grejen är att jag typ inte vet vad jag vill ha så jag kan gå och glo hemma eller på jobbet typ i skåpen om det finns nått gott, då helt utan att veta vad så då är gott för tillfället och då blir det att jag tar nått bara för att stilla mitt sug. jävla skit.


har hållt på och pillat med inbjudningskorten till boos kalas, måste nog ta och posta dem imorgon. Självklart när mr O skulle boka öppna igår så var det någon som hade bokat den dagen som vi hade tänkt. Till saken hör att vi för typ 2 månader sen frågade om vi skulle boka nu för att vara på den säkra sidan men nej det behövdes inte det kunde vi ta efter julledigheten. Ja så självklart hade nån ringt dit på måndagen fast det var stängt och självklart hade det varit någon personal där då och svarat. Men men, det blir nog bra ändå!!


var och ät middag hos linda/jimmy och ville i tisdags och linda hade tagit upp sina bebiskläder så jag fick låna massor med fina saker. Vi hade iknte så mycket smått till boris vi köpte eller rättare sagt jag allt i 62 för det var ju så bra sa alla:) men det är ju fint att det är lite lagom. Ska gå imorgon till polarn rean och se om jag fyndar nått till mina fina barn, jag tänkte att mamma kanske ska köpa nån snygg jacka till boris kanske till födelsedagen och så kanske manhittar nått gulligt till bebis. Föresten så har jag blivit mer och mer säker på att det är en tjej i magen, min Lola som jag vill att hon ska heta i så fall!:) men man får väll inte vara för säker men det är sådan skillnad från förra gången. Jag trodde lite att det var en tjej ett tag förra gången med men jag tittade aldrig på tjejkläder, mina hormoner var inte alls så här förra gången...hihiiii...jag ska få en bebis till...




1 kommentar:

Frida Asklund sa...

Lola är ett underbart namn. Elviras favoritnamn förrestn. Hon älskar nämligen Charlie och Lola barnprogrammet.

Haha viköpte oxå bara kläder i strl 62 förra gången så nu har jag bara shoppat strl 50 kläder. Får se hur det går. Kommer väl få världens största bebis bara därför.