1/02/2009

allerigichock

tiden rullar på och lite händer, jag är förundrad över hur duktiga alla är med sina bloggar. Jag fattar inte hur alla orkar uppdatera hela tiden typ varje dag och ibland flera gånger om dagen. Jul och nyår är förbi och det känns skönt nu längtar vi till våren, men det är väldigt långt borta för det är svinkalla eller ISkallt som boris säger. Men det är väll kanske skönt med lite vinter också och nu har det ju varit kallt ett tag och det skulle nog komma lite snö i början av nästa vecka, det skulle vara kul.
just ja jag har ju färgat håret ojojoj...why?
jo det blev ganska fint förutom att det blev väldigt mörka fastd et skulle bli brun, men jag dum som hjag är trodde att min allergi mot hårfärg hade gått över....men oj så fel jag hade!
Jag har svinont är helt röd och svullen på öronen och det enna står ut typ dubbelt så mycket mer än vanligt och jag är helt röd, svullen och knottrig på halsen och har samma utslag i hårbotten. Men det är en mildare grad av allergichock än den förra gången men jag fattar inte hur jag kan utsätta mig för detta. Nu är det SKÄRPNING!!!
aldrig mer aldrig mer!!!

Inga kommentarer: