1/14/2009

sitter på jobbet och känner att mina fötter han börjat bli svullna vilken är skitäkligt tycker jag..det känns så obehagligt vem vill ha elefantfötter liksom. Det är så lugnt på jobbet så jag nästan somnar så hör på kvällarna, sitter och glor på cp datorn som fuckar upp sig hela tiden, troligtvis för att man inte ska sitta och surfa på arbetstid men snälla ge mig nått att göra då...
Hormonerna har varit i gungning igen, min älskade man får nog utstå en del, förut idag fick jag ett jävla utbrott bara för att jag sa att jag skulle diska och då sa han att det typ bara var några glas. Jag blev rosenrasande, jag skulle ju för fan dammsauga med..oohh..
jag var arg hela förmiddagen.

Sen blev det ett enormt trottsutbrott med boo på väg hem från dagis, hämtningen gick faktiskt bra för en gång skulle när jag hämtar men se skulle ha öppna grinden vilket han inte kan och sen skulle han inte gå från gården på dagis för att jag hade öppnat så jag fick springa några varv...mycket flåsande. Sen fick han sitta i vagnen för att han kunde ju inte gå men då blev han ett monster som var helt stel och bara skulle ur vagnen och det gö ju ganska ont. Skrek hysteriskt och jag orkar inte bära honom så där långt men magen/ryggen och så så det blev lite upp och ner och hit och dit, sen när vi kom in i källaren för att ställa in vagnen då skulle han åka vagn och blev ännu mer galen. Skulle inte gå upp för trappan så jag fick bära honom och fick blodsockerfall opch höll på att svimma av hunger när jag väll hade släpat in ungen, kramades i typ 10 minuter och sen fick min älskling ett päron och livet blev lite bättre! Visa dagar bara älskar man.

4 kommentarer:

Frida Asklund sa...

Konstigt, jag kommenterade för en sekund sedan men det kom visst inte fram. I vilket fall skrev jag att:
Vi måste haft samma dag idag, totalsynkade med alla händelser...konstigt. Min man är nog fortfarande tjurig, men det är jag med så.....vi får väl se vem som förlåtar först.

hanna sa...

ja får väll se jag tror min har gjort det...
jag tror bara att man kan bli så här om man har en tjej i magen:)...alldeless för mycket hormoner...;)

Frida Asklund sa...

antagligen. usch stackars män. Min sa i alla fall förlåt i morse efter att ha tillbringat natten helt frivilligt på soffan. Brr kallt.

http://klubbadekvat.blogg.se sa...

åh, känner igen det där sååå väl!
trotsiga barn vid hämtning, oj oj, Oliver håller fortfarande på så ibland o han e snart 5 =/