12/16/2008

Mamma titta lilla!



mamma titta lilla!! lilla är alltså lilla miffy som boris har, han har en stor också och de är hans favoriter som han måste ha när han sover och typ överallt.


Idag han man jobbat du, 7-14. Julpyntat på jobbet och shit vad allt typ var fult. Jag gar lite fobi för för mycket julpynt och det kan man ju verkligen kalla det. Men jag och mine kollega fixade nog till det ganska bra iallafall. Vi gjorde pepparkakshus med och det blev jättefint men tomtelandskap runt( där kommer fobin igång igen kände jag)


Annars så har foglossningen kommit igång nu och det är ju inte så kul men det är hanterbar än så länge och håller inte i sej så länge heller. Men jag får ont i ena sidan i ischias så jag får liksom inte med mej benet och det är ju lite halv jobbigt. Men den har kommit mycket senare än vad jag hade väntat mig imot förra graviditeten då den kom redan i v.8


Är i v.20 nu tiden går ganska fort tycker jag, men har en jättemage enligt mej själv men jagb tycker inte jag äter mycket alls så jag vet inte var den har kommit i från, vägde mej i dag på jobbet, hade gått upp 2 kg till helt plötsligt, kändes oväntat. Så nu har jag gått upp 6 kg. Det är jobbigt tycker jag jag har liksom inte riktigt insätt att man måste ju gå upp i vikt när man har bebis i magen, men efter min vikt nedgång så är det lite känsligt att bli tjock igen. phu..


Mamma och pappa var här förut och fikade lite och vi bestämmde att vi ska åka till tomten på torsdag,d et ska bli kul för boo tjatar så dant om tomten.

3 kommentarer:

Frida Asklund sa...

gissa vem som gått upp 20 kilo?

hanna sa...

men fan du ska ju föda snart juh...det kommer säkert bli så för mig med men du är ju så fin i kroppem ändå, det försvinner säkert snabb!!!

Frida Asklund sa...

Hoppas hoppas. Annars blir det tungt till sommaren. Frida, blekfet i bikini....inte kul.