12/17/2008

far är rar.

Tack snälla rara far. Igår fick jag en sladd av pappi till en julstjärna, eftersom jag är fattigst typ så har jag inte kunnat köpa mej en egen, så nu är det nice!! Att vara gravid är ett jobbigt tillstånd, jag har fått dille på att dammsuga. Jag brukar ju göra det annars med men nu är det galet. Det får inte vara ett litet sandkorn på golvet och alla som känner oss vet att det blir det väldigt fort hos oss med boo är blondie överallt (barn och hund).
Jag är säkert en stor bidragande orsak själv för jag går alltid in med skor och sprider min skit överallt..
Men för att komma till det jobbiga är att jag får ju så jävla ont i ischias när jag dammsugar så sen kan jag ju knappt gå på hela dan. Får överlåta det där på min man, som gör allt annat..stackarn.
Har annars jobbat idag igen men det var inte en så lång tur det 16-21 så jag överlevde nästan iallafall, gnäller igen men hade asont i ischias på jobbet idag. Kändes som jag skulle behöva sjukskriving men jag vill inte det...

2 kommentarer:

mittnamn sa...

fan, ischias är ju inte heller en nådig smärta. ush ush, hoppas du slipper det snarast! puss /josefin

hanna sa...

ja det hoppas jag verkligen men tyvärr tror jag ju inted et förräns bebis kommit!!