6/15/2011

träningen



mycket av min tid går till träning för tillfället, det börjar gå lite framåt och de tär kul. Powerwalkar/joggar i snitt 3 mil i veckan plus styrketräning hemma. (Går även snabbt till jobbet 7 km om dagen)
Har börjat en del med intervallträning nu och det känns bara bättre och bättre, man känner på kroppen att det tar mer.
Resultat
mage; 86 cm  -10 cm
midja; 75 cm  -3 cm
överarm;  28 cm - 2cm
lår; 57 cm -2 cm 
bröst; 88 cm -7 cm
stjärt; 99 cm -1 cm (glömde mäta den i början)

dagens höjdpunk var ändå att jag fick på mig mina gamla jeans i stl 27 alltså jag kan inte knäppa dom det är några cm kvar men för ett tag sen fick jag dom intelängre än under stjärten. Jag hamnade i nått sorts lyckorus så jag lämnade barnen 3.5 timmar tidigare än tänkt ( dom skulle på utflykt) och så tränade jag poch lagade mat för hela veckan. Det är sjukt storslaget  för att v ara mig som hatar att laga mat och aldrig gör det typ.
En annan brutalt stor händelse är att jag har köpt en Iphone och jag fattar inte hur jag kuunde leva utan en sån innan, jag är helt kär i den. kollar just nu runt lite efter en hållare till den när jag springer, måste nog inhandla det snarast.



1 kommentar:

mittnamn sa...

fan vad fint! du ser fit ut!:)