6/05/2011

Tisdag-en helt vanlig dag med maskjakt



Det är sommar och denna dag spenderades några timmar i lekparken med bad, grävande och maskjakt. En hel del skatande och morotsätande blev det också. Jag solade och kände att det är såå skönt att barnen blivit större och man kan ligga och bara titta på dom dom klarar sig så bra själv, tror allt den fortsatta sommaren och den närmande semestern kommer bli toppenbra!
Barnen lekte så bra med några andra barn som brukar vara i parken, annars brukar det ju vara en hel del bråk och skrik från mina barn men dom vaar så fina och det lever jag löänge på och dom fick väldigt mycket beröm och det går åt rätt håll!

1 kommentar:

Lisa sa...

Hejsan! Jag ser att du har mycket Mini Rodini kläder, om du någonsin vill sälja, kan du inte sälja till mig?

Jätte bra blogg förresten..
Här är min email:
vesterlund2005@hotmail.com

(hoppas jag får köpa dem de växt ur!)