7/10/2010

Jag känner mej väldigt lycklig, bara så ni vet!

-mamma, det är jättegott nu!! boris har hällt ut ett ton socker på maten och är supernöjd med resultatet.

jag har klippt mej lite med!!
sommaren skrider fram, det är hett och svettigt. Den har varit bland de bästa hittills. Det har varit underbart att vara hela familjen tillsammans.
Var ifrån Ingus 3 dagar nyligen och han sov också över hos fina ida. Allt gick jättebra. Jag tyckte att var jobbig ibörjan att vara ifrån honom men det gick över snabbt, jag var inte orolig över hur han hade det utan bara att jag saknade honom. Han var inte så speciellt entusiastisk när han kom hem. Men jag kunde inte natta honom han var helt vild. Han vaknade flera gånger och det enda som funkade var att sova hos pappa. Likadant nästa natt och på dagen sen blev han helt galen. Jag trodde seriöst att Ingo skulle dö eller hade ont i hela kroppen. Han skrek som jag aldrig hört honom skrika. Älskade unge. Han var asförbannad för att jag gick in på bensinmacken utan honom. Han trodde att jag skulle lämna honom igen. Han lugnade sej efter lång tid när han var i min famn och lite senare kunde han gå men höll stenhårt i min hand jättelänge. Han vill aldrig hålla handen annars han hatar det coh vill gå själv. Fina fina Ingo vill även gärna hålla handen nu med och har svårt att komma till ro. Jag lovar dej min unge att jag inte ska lämna dej så länge på en lång lång tid.
Var på loppis på malin idag med, det var så kul att ses jag vet inte vad som har hänt men vi har varit för mycket sjuka och inte setts på hundra år. Du har varit väldigt saknad. Förresten tappade vi bort ingus finfina solglasögon letade som tokar men det var nog någon som tagit dem. Sen försvann Arvids nappflaska, men kom fram efter en stund, till sist tappade Malin dynan till den fina korgstolen hon köpt. Det kändes som vi gick fram och tillbaka hela tiden under promenaden men det gjorde ingen för tiden bara flögiväg men finaste Malin.

5 kommentarer:

ChilloutMalin sa...

Åh, du är ju som en liten dröm fina fina Ingus! Tack för fina ord och en mysig dag Hanna. Det gör vi om SNART! Och du, du har också varit saknad!! KRAM

ChilloutMalin sa...

Du är alltid välkommen vännen! Kram

Anonym sa...

Hej Hanna! Jag vill barra attu ska veta att jag läser din blogg lite då och då, hittade den på fejsbok ju:) Jag älskar att titta på dina barn/hem/inredningspix!! Nu har ju jag oxå en blogg, men den är liksåm lite hemlig, eller JAG är liksåm lite hemlig eftersom jag är lite oortodox för jämnan;) Hursom, det är jag som gick i din omv-klass men sen slutade, C alltså. Ha det fejnt:)

hanna sa...

oj jag vad kul att du läser:) jag har inte en anning om vem du är?? nu blewv jag nyfiken..;)....

hanna sa...

jag kom på nu, tror jag;)...frågar på fejjan!