7/12/2010

idag var det 2 snyggingar i tidningen!


Dagen har spenderats mest inne idag, jag klarar inte av denna hetta. Jag blir helt svettig. Det rann i ansiket förut när jag drog hem barnvagnen från stan. Gick en sväng med barnen och inhandlade lite. Blev en klänning, 2 shorts och en loose fit shirt. Barnen fick nya solglasögon och jag fyndade ett par shorts till boo för 50 spänn bara från hm. Köpte även ett par AS snygga byxor till ingus som jag spanat efter ett tag, jag vill ha ett par till mej själv med de är så snygga!!

Duschade av oss i lekparken när vi kom hem och sen blev det mataffären och OMG vad skönt det var då, jag ville bosätta mej. Det var som att gå in i en vägg när man skulle ut sen.


Jag publicerar mej lite, och jag svarade inte riktigt så där men det går väll bra ändå! Jag och Malin var ju som sagt på loppisen i himmelstadlund i lördags och då kom de från nt.

3 kommentarer:

ChilloutMalin sa...

Men herregud så snygga vi är då, hahaha! Tur at jag inte har NT så att jag behövt se det irl:) Hoppas allt är bra med er.. när ska vi seees? Kram

john sa...

snygga byxor botvid har samma fast i body!

hanna sa...

ja jag har sett det john!!, assnyggt mösnter!