6/01/2010

ensam med min älskade boo.

varit och shoppat lite med boris ikväll. det är så mysigt att bara vara vi, vi lekte häst inne på ingelsta shopping och en del tittade konstigare än andra. Blev dessa sandaler till boris och det var verkligen välbehövligt då vi letat i 2 månader typ utan att hitta nått utan massa skit på. Han ville sätta på sig de direkt i affären och sprang sen omkring förfullt så det var nog ett bra betyg.
Har varit lite frånvarande den sista tiden känner jag,jag har inte orkat nått typ och det var varit lite kaos inombords av någon anledning jag inte känner till.
Har snickrat mej en spalje typ till balkongen och idag så har jag oljat den med samma teakolja som vi har haft på utemöblerna och det böev riktigt bra så jag ska ta och bygga en till imorgon tror jag. Det växer så det knakar på balkongen med, börjar komma jordgubbar och köpte häromdagen en körsbärstomat, gula.
nej nu ska jag njuta av tystnaden boris är ute och går med blondie och mr o.


Inga kommentarer: