5/29/2010

hua.

denna dagen ett liv. Lördag som jag hela tiden är söndag vilket är mycket bra för då är det söndag imorgon igen! Boris har sovit hos mormor och morfar och är lyckligast. Ingo är hyper hyper hyper, men helt underbar men blir bara lite trött på honom. Han pratar hela tiden och springer runt som en duracellkanin. Han har sprungit omkring större delen av dagen med en trumpet ( med det hemskaste ljudet som finns) i munnen och blåst ut och in samtidigt som han klappat händerna.
Åt god sallad hos mor och far och drack vin (bara ett glas) och blev så klart sjukt trött. Upptäker att det är oroväckande varmt i frysen och inser att den gjort sitt. Tack gode gud att vi inte handlat. Får släng det mesta och får laga en hel del mat imorgon. Vill inte slänga bär svamp och fisk som brorsan fiskat så jag kör ganska snabbt till mamma igen. Hetsar förbi POLISEN som står med fartkamera och jag för ont i magen, fortsätter och då kommer de med blåljus i 200. Jag typ dör men svänger till andra filen och som tur är fortsätter de.
Hur kunde detta slutat, berusad 2 barnsmorsa hetskör för att rädda lite svamp och lingon. hua! Jag glömde helt bort att jag drukit, nu var det helt säkert lugnt då jag bara drack ett glas men skulle nog lka gärna kunnat drukit en halv flaska och inte kommit ihåg det i stundens hetta.
jag hör skiten i från tvn, eurovision.Det tar aldrig slut. Jag gillade tomten i spaniens bidrag.

Inga kommentarer: