3/14/2010

Solig söndag



Jag Linda och Malin begav oss till svärtingen igår för att fynda,
klädbytardagen levererarde skapligt, blev mest leksaker till Ingo. Ska se om jag ska ta lite bilder sen.
Mr O är i väg och veckohandlar och boris tittar på bullerbyn, han är helt fast. Ingo sover för fullt efter att lekt fisk i badkaret ett tag.
Igår skulle familjen gå promenad i det soliga vädret och som vanligt när vi gör det hela familjen så blir boris helt vild och trotsigare än han är någon annan gång, för att tillägga så har inte alla lika bra tålamod som jag! Men det blev en ganska tevlig promenad med en hel del sandande från boris sida som hade med sig sin spade och grävde grus. Ingo började sura för att intehan med fick gå och sen blev det väldigt kallt om fingrarna.
Boo och jag åkte och köpte mat som man inte ska äta igentligen och sen somnade alla mina pojkar vid typ 19.30 alla sov till jag skulle gå och sova vid typ 02 då vaknade Ingo och skulle vara vaken tyckte han, han har varit så nu några nätter, då har inte jag bra tålamod!

2 kommentarer:

Chill out sa...

Faan vad bra fixat Hanna! Nu slipper jag scrolla:) Gud så fin Ingo blev i sitt Katvigställ förresten! Jag är inte det minsta avundssjuk... ;) Kram

hanna sa...

åh så bra;)...ja de är så fina så man nästan dör:D...HIii