3/12/2010



jag har blivit helt tradera beroende, inte bara att jag köper saker. Just nu har jag 14 auktioner ute på istrotsett bara saker som inte är nått att ha. Jag har fått 20 bud och är uppe i nästan 500 kronor.Jag tycker är helt sjukt kul att få massa pengar på skit som jag kan handla för !!! Jippi!!! det bästa är att det är 7 dagar kvar på auktionerna och att det troligtvis kommer bli lite fler bud. Jag är helt fast för tillfället.
Haft en mysig fredagkväll med mammma och pappa här på mat och lek. Boris älskar verkligen mormor och morfar mest av allt. Ingo har väll inte riktigt insett hur bra de är än och var mycket gnällig ikväll, förutom när morfar killade honom med skägget!
Han skulle förtillfället vilja krypa in i kängrupungen jag inte har, men det är mysigt också att ha honom nära.
Imorgon blir det klädbytardag nr 2, Svärtinge. Hoppas såklart på fynd!
Förresten kom jag i ett par väldgt små jeans idag, kände lyckan ända in i själen, kunde inte knäppa knappen men på kom de, förra gången kom de inte upp över vaderna!!!!!

2 kommentarer:

ChilloutMalin sa...

Haha, härliga bilder på sockertopparna! Skicka ditt nick på Tradera!! Måste spana:) Och tack för en trevlig dag! Hoppas vi ses på måndag. Kram

hanna sa...

Jag heter scumfuck! spana på du!!;)