11/13/2009

ingo med sitt älskade örondjur, bra till mycket.


dag 4.

frukost:Kaffe nutrilett
lunch: 3 fiskpinnar 1½ potatis, ca 3dl broccoli. (kunde inte stå imot idag igen när jag lagade mat till boo.)
mellanmål: nutrilett kaffe
Kvällsmat: falukorv i ugn 2 bitar ca 2 dl potatismos, tomat gurka.
fredag så jag tog lite popcorn med min lilla älskling.

huvudvärk idag med, äter och dricker för lite min kropp gör uppror. Måste bli bättre på att dricka, kanske skulle skriva upp det med?
ska nog ta fram någon vattenflaska.

så frukansvärt skönt att det är fredag.
Imorgon ska jag gå en morgonpromenad med hinden tror jag, själv .

4 kommentarer:

ChilloutMalin sa...

Tuff du är som hänger i, trots huvudvärk! Drick mer vatten som sagt, dels ger det en mättnadskänsla och eftersom du äter mindre mat går du miste om en hel del vätska i den. Camebridgekuren som jag kör finns som kombinerad kur också. Påminner om den du kör. Och då ska man dricka två liter vatten/dag. Inge är, by the way, bedårande!! Vilka ögon!

Frida Asklund sa...

Du är så duktig Hanna! Du gör mig mer peppad. Och det är bäst!

hanna sa...

tack så mycket igen malin;) thi...det går inte så bra med min diet jag kör mer på träningen nu...får se hur det går.

hanna sa...

Tack frida känner det samma måste ses snart du kom på förut att det är typ 2 veckor sen helt sjukt!! det får vi sluta med nu..men jag har inte kännt mej helt okej så trött och hängig..