11/15/2009

dag 5 som försvann.

vet inte vad som hände, en dag bara försvann. Det är dag 6 idag och igår var det visst dag fyra..

Frukost: Kaffe nutrilett
Middag: banan nutrilett
Mellanmål: nutrilett
Kvällsmat: 2 hamburgare utan ost och dressing (jag äter det inte i vanliga fall heller) vatten.
1 morot 1banan 1kaffe

Har idag gått en powerwalk el liknande gick bort mig i kättsätter. Hade seriöst inte en aning om vart jag var, upptäcxkte funktionen radio på mobilen och träningen blev tusen gånger lättare. Gick otroligt snabb promenad i minst 1 timme. Stretchade ca 15 minuter.

Ska nog köra samma sväng i morgon och se om jag kommer hem då eller om jag går bort mej igen.

Annars har dagen varit så slapp som jag gillar. duschat länge, byggt leko med boo pussats med Ingo. Sett på barbapapa, handlat lördagsgodis med boris. Vuxenmyst med min stora babe, klippt håret på boris och även klippt av mina dreads en bra bit så nu är håret till axlarna. Jag är sjukt nöjd!!! Boris blev också jättebra och ser skit stor ut nu, han brukar göra det när man fixar frillan lite.
Nu sover så klart alla utom jag, boris hostar, ottosson snarkar och ingo knorrar lite.

Inga kommentarer: