11/16/2009

dag 8 - suget efter mackan blev för stort.

frukost: nutrilett kaffe
mellanmål: banan
Lunch: Nutrilett, halv morot
Mellanmål; Banan
Kvällsmat: 2 fiskpinnar, 2 dl potatismos, 4 dl broccoli.
1 morot, en smörgås med ost och skinka.

min söta här hemma stod så hör på kvällskvisten och skulle göra sej en macka. Jag nästan dog jag har nu i 8 dagar varit så sugen på macka men kännt att nej det är onödigt.
jag tog en tugga på en av hans macka oh var fast. Efter halva macka kände jag att jag kanske började ångra mej men när hela var uppäten (jag tog god tid på mej och njöt!!!) så kändes det skitbra jag var inte sugen på nått längre jag var mätt!! en upplevelse som inte infunnit sej på ett tag ungefär 8 dagar...
Men nu har jag sura uppstötningar, magen var inte van vid deg..

Förresten så kan ingo sitta nu som en rak som en fura!!! jag har inte riktigt vågat tior jag men han kunde ju, har kunat länge men jag har inte vågat släppa han!!

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Kikar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu dratt i gång ännu en kulig en:

http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_17.html

..med chans att vinna 1 presentkort från en finfin barnbutik! Kika gärna in o delta i den med =)