11/18/2009

dag 10

Frukost: nutrilett och kaffe
Lunch: köttbullar och makaroner morot. Höll på att dö av hunger åt alldelles för mycket.
Mellanmål: päron
Kvällsmat: Rotfukter i ugn plus champinjon, köttfärsbiff, vitlössås.
Morot. just ja även en glass...inte bra dag.
Eftermiddags powerwalk på 40 min trotts den brutala träningsvärken gick skapligt att gå men nu är det väldigt stelt kjag vet inte är det bäst att vila eller ska man köra på?
Ska även tilläggas att det öste ner regn när jag gick men ska man bli fin får man lida pin.

Idag blev Ingo 6 hela månader. Han är så stor och det gick så fort, jag fattar inte vart tiden har tagit vägen. Han kan sitta, åla, rullar över i bland på mage från sittade (medvetet) Hans favoti är att ligga på sidan och spana. Han springer fortfort i gåstolen och älskar sin bror över allt annat. Han är ett riktigt litet charmtroll som skrattar mest hela tiden. En liten tjockis som tycker mycket om mat men får man välja så tar han nog helst flytande föda:) Fina fina unge jag älskar dej så mycket!!

2 kommentarer:

ChilloutMalin sa...

Hej! Vilka underbara ungar du har och vad stor Boris ser ut i sin nya frisyr! Blev lite nyfiken på vart i stan ni bor? Läste att du gick bort dig i Kättsätter? Antar att du inte bor där då alltå;) Är du nåt på Fenix eller? Funderade på att ta med Tilde och Arvid dit nån dag men man känner väl inte en kotte där längre. Kram Malim

hanna sa...

Tack så mycket malin!! vi bor i såpkullen. nej jag obor ju inte där men jag tränar ju som sagt så jag är där ibland men nu har jag inte gått bort mej mer:)
ja jag har varit en del skulle vara skit kul att ses där nån dag kansk emed linda med, hörde att ni ses lite. nej man känner inte många längre, alla har ju liksom slutat gå det är en del från boris tiden som fått flera barn som går till öpnna så några känner man ju men inte många som sagt!! Kram