3/14/2009


ont i halsen och ensam hemma med min son. Jag har glott på melodifestivalen och varit mycket trött nästan kissat på mig för jag hostar så mycket och lyssnat på min man på väg uppåt i berusningen. har drukit typ 10 muggar rökte idag som förövrig av det godaste som finns, men den jävla hostan vill inte ge med sig, jag har liksom snor i halsen och det vill visst vara där.

jag känner mig lite besviken över att inte caroline af ugglas vann, men glädjer mig åt andra platsen.

jag gillar henne som faan, har gjort länge.

har idag överlevt ytterliggare en dag av trotts till max, jag känner mig nöjd över mina insattser som mamma och att jag har stått på mig och ej gett vika. Vi har lekt i sandlådan för nu var äntligen sanden inte hård som boris sa, handlat med mormor, fyndade 2 böcker till boo. En mamma mu för 49:- och en godnatt sagobok för 69:- men jätte bra sagor i. Lagat mat, mycket storartat av mig som aldrig lagar mat ( jag gjorde köttbullar igår med!!!) badat och läst massa böcker.

Boris har även sagt att mamma är bäst idag!

1 kommentar:

ChilloutMalin sa...

Tack så mycket! Ska bli så mysigt. Det är många som väntar bebis nu men tyvärr vet jag ingen som ska ha så sent som jag. Vilken vecka är du i, visst ska ni ha rätt snart? Är Boo nyfiken nu eller? Kram Malin