3/20/2009




fortfarnde denna jävla förkylning och hosta med en jävla massa slem i lungorna.

man blir ledsen av sånt. Höggravid och hosta går liksom inte riktigt ihop, det trycker på överallt och sova skulle ju vara skönt att få göra typ nu för det lär man väll inte få göra sen på några år kan jag tänka mig.

Men har faktiskt trotts allt varit ute på promenad i dag i typ 2 timmar. Jag var våffel sugen så det skulle inhandlas ett våffeljärn!

det var gott!!

Boris har varit på dagis denna vecka efter att han varit hemma och varit sjuk. Det är skönt att få vila upp sig lite faktiskt, men min städmani han bosatt sig här igen, igår städades det lister och dörrar och dammsugades 2 gånger och torkade golven. Men kände att jag var tvungen att ta ett varv idag med för det kändes inte riktigt rent. MAn blir lite konstig när man är gravid.

Pappa, boo och jag var på loppis i onsdags och jag fyndade en teak sideboard för 800 spänn. Är mycket nöjd, har inte riktigt fått till det med tavlor och så över men det kommer.


2 kommentarer:

mittnamn sa...

hanna, kom hem till mig och dammsuga när det behövs? vill att du ska bli frisk snarast, så du slipper slem och snusk. tänk, snart kommer bebben. en liten liten en. hi hi.

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Nu har jag dragit igång en ny tävling o denna gången i samarbete med me&i..ett finfint presentkort ligger i potten:

http://uj76.blogspot.com/2009/03/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_23.html

Kika gärna in o ha en riktigt braig dag =)