12/09/2008

Ultrasound today!




fina fina bebisen i min mage, var och tittade idag på morgonen. Den har växt mycket sen förra gången. Idag v.19 och förra v.12.

Jag tror det är en tjej i magen!
Annar händer det inte så mycket just nu, ska gå och ta mig en bit kaka som jag fick av pappa igår. Det är nog min favorit,fruktkaka med massa spritsmak!! Pappa gör alltid den till julen.
Boo är på dagis så man ska väll ta sig för att röja lite i kaoset som som vanligt har uppkommit. Jag skulle vilja vara en sån där person som jämt har det fint och ordnat hemma om det nu finns nån som är så på riktigt. Jag kan liksom ha städat och sen en timme senare så ser det ut som fan igen.

3 kommentarer:

Frida Asklund sa...

Åå vad fin. Klart det är en tjej. Boris och Bia.

hanna sa...

haha...ja jag hoppas lite faktiskt:)

mittnamn sa...

hej honey.så himla spännande med bebisen. jag tror också på en tjej, på en boel! men det är helt okej med en kille med hihi. oh, jag längtar efter er. jag kommer nog hem en vecka senare nu ändå, känner att detta är sista gången jag träffar mina vänner här, och jga kommer ju ändå hem sen. men längtar, detgör jag. kommer hem den tjugonde om det blir så. PUSS