4/01/2012

10 veckors skillnad.

Det är svårt att se med sina egna ögon hur det går med viktnedgången, visst har jag märkt på kläder och så men när jag såg så här på bilderna så blev det ganska uppenbart att jag gått ner i vikt. Bilden till höger är inte första bilden men det har kanske gått två veckor så jag tror det är 10 veckors skillnad på bilderna!! Jag har gått ner 9 kg på 12 veckor och jag är jättenöjd. Jag har hittat ballans och vet hur jag ska äta. Jag äter inte längre ren lchf utan har gjort det till min egen. Jag trivs bra med kosten och känner inte på nått sätt att jag saknar kolhydraterna. Jag äter en del kolhydrater så som finn crisp och grönsaker och ibland frukt. Jag kan även äta några godisbitar och ibland fika när det firas utan viktuppgång.
Har nu inte tränat någonting på 1 månad efter att jag fick lite ryggskott liknande symtom av kettlebellsträningen. jag ska så smått börja igen och framförallt börja med pw. Jag har lätt att bygga stora muskler och det vill jag inte ha, ska även köra mer magövningar nu också. Börja träna på plankan som jag är sjukt dålig på. Mitt första mål var att gå ner 10 kg och det är välsigt nära nu, sen ska jag ner och väga som innan jag blev gravid med ingo och det är ytterligare 3 kg och jag tror jag klarar det till sommaren. Nog om detta nu ska jag ta hand om min familj som drabbats av magsjukan och det kurrar och mullrar i min mage så vi får väll se om det blir en mycket snabb viktnedgång efter detta.hua.

1 kommentar:

micanpican sa...

OMG jag tyckte du hade jättefin kropp innan du börja men nu e du HOT . Såå duktig du är du får mej att vilja ta tag i det oxå :-) kraam mican