3/13/2012

koja.


Heljen som gått har varit fantastisk. Ska visa mer i kommande inlägg. Ingus och jag hade egentid som det så fult heter, boo och pappan hans var på bio så vi begav oss till mormor och morfar och morbror. Jag fick såklart snilleblixt när vi anlände och skulle bygga. Jag gillar plywood och det skulle byggas koja till killingarna. Hur underbart är inte det att ha liksom. Det blev helt underbart förutom att jag förfrös hela mig under bygget som mest bestod av att Världens bästa henrik (bror) byggde kojan och jag frös och sa lite vad jag tyckte, hoppade till av reflexerna i benen när han hamrade och och ettunderbart tålamod från hans sida.Han och pappa förljde också med hem och monterade den åt mig. Ni är bäst!! Boris blev så lycklig så han visste inte riktigt vart han skulle ta vägen och sov hela natten i kojan.

Inga kommentarer: