5/27/2011

Bikini Booth



Det här är mina nya älsklingar, svävar lite fram på dom. Har hittat en väldiogt bra runda som jag ska köra nu, den är exakt 5 km och igår tog den 40 minuter och det känns helt ok. Har tänkt mig att börja lite med intervallträning och se om det ger mer. Har hittat en diet med träning i Iform som jag funderar på att testa nästa vecka. Det är på 5 veckor och jag ska göra om den lite då jag inte kommer gå till något gym eller har tillgång till träningsmaskiner. Det kallades visst BikiniBooth.

5 v. känns som en bra tidsperiod som man kan klara, blir precis till semestern. Har tänkt mig denna runda plus intervaller 4-5 gånger i veckan plus att det finns 6 övningar som ingår i träningen. Ska köpa hantlar på 1-2 kg. Blir att inhandla kosten nu i heljen och skriva om planen.
Ska ta nya mått på söndag och fixa nya batterier till vågen som bara står och skräpar,d et är en bra våg som man kan se allt möjligt på.
Ska nog ev. se om jag ska planera in lite besök på gymmet, har ju ändå årskort;)

Inga kommentarer: