5/15/2011

arbete och träning.



Idag fotar jag på jobbet, det uppskattas enormt och alla vill ha bilder. Sekritessen stoppar mig tyvärr men några händer blev det visst. Nu är det bara 5 timmar kvar på dagen arbetsdag och sen ska jag powerwalka mig svettig hem och gör 50 situps.

Jag har på 1 v. gått ner 5 cm på fläsket och känner mig asnöjd. Jag går tiotusen steg om dagen minst och gör 50 situps, det där med gymmande är svårt jag har aldrig tid, jobbar jag inte kväll s är det nåt annat men jag har en plan på lite mer träning det är att gå upp astidigt dom dagarna jag är ledig och powerwalka innan mannen går till jobbet ca 30 minuter och det blir hunden rastad med, har svårt at få tid när jag är ledig man kan inte direkt gå så fort med barnen.

1 kommentar:

Linda sa...

Va duktig du är hurtbulle :)
Jag längtar lite till hösten när jag med ska börja hurta igen!
Nu är jag för bekväm :)

Hoppas ni har det bra annars :)
Kram