2/22/2011

Hela mitt liv har den senaste veckan kretsat kring olika sjukor.Det är vår ständiga efterföljare Ögoninflammationen och så är det maginfluensan och så är det snor och hosta och halsont...jag glömde för en sekund mitt brutala magont.Jag har kännt mig väldigt isolerad inte pratat med en endaste endaste..förutom internet som varit mitt liv typ och mina sötaste barn.
Idag lämnade vi mini på dagis och boritsius och mamma åkte till Maliii Avid och Tilde (Malin Arvid på Ingo språk)Vi tog med oss våra sjukdommar och blandade dom med lite av deras sjukdomar!!Det var så underbart att gå utranför bubblan en stund. Vi åt bullar och hade det aldelless bäst!! Det som ibland kan känns så skönt är att komma hem till någon och se att dom också har diskberg, Nu var det ett väldigt litet berg men ,.Det var ändå ett berg och vi har alltid berg av allt... förlåt malin att jag avslöjar era hemligheter..moahahaha.
Boris vaknade två gånger i natt och skrek mamma jag kan inte se, jag kan inte öppna ögonen...hjälp!!
Dumma ögoninflammation.
Förresten så är Ingusen så bra på att gå på pottan nu så igår hade han bara  blöja när han sov. Förut gick han på pottan när han var naken och kissade på sig om han inte hade blöja men byxor. Nu drar han så galant ner byxorna och kissar, Han säjer alltid ( hemma) till när han kissar i blöjan, han vill inte ha den då.
Stora lilla mini! Han är ju bara 21 månader, min bebis Ingo.

1 kommentar:

Malin sa...

Åh, neeeej... Avslöjar du våra mörkaste hemligheter?.. haha Känner mig tvungen att skriva att diskberget är borta nu. dock har ett nytt uppstått:p Hoppas att vi ses snart igen! Puss och kram