1/25/2011

Boris 4 år












Boris 4 års dag var en fin dag. Mamman och pappan sjöng på morgonen och lite tårar kom det på boris kinder för att paketen var först inte riktigt till belåtenhet, mycket mjuka paket. Nej mamma nu är det ett mjukt igen.
Det kom ennu mer tårar när vi var tvungna att tvätta den ajiiga näsan igen..huahua.
Jag kunde självklart inte hålla mig när jag såg att boris var ledsen över paketen så jag åkte och köpte det efterlängtade presentkortet, råkade ävern hitta en skateboard som han velat ha och vem kunde motstå den när den kostade hela 25 spänn. Väldigt nedsatt från 350.
Sen tittade vi på Till vildingarnas land och Boris blev som befarat kär. Vi såg den 2 gånger den dagen.
Vi var hemma hela dagen då boris inte änns ville gå ut för att han inte ville visa sig med näsan men vi hade jättemysigt och barnen lekte tillochmed med varann utan att bråka för mycket.
Andra höjtpunkter från dagen var när pappa Otto tappar tårtan på köksgolvet...Boris jubblar och äter massor från golvet, vi får upp den nästan oskadd :S och det var ju tur att jag torkat golvet innan.
Det som var mest tur var ju att boris inte blev ledsen han tyckte det var jättekul. Somvanligt låg morbror henrik på golvet och barnen stojade väldigthögljudt, boris spelade lite gitarr och lekte med det nya pippihuset.
Ungen var glad och det gjorde resten glada också! Mammas stora 4 åring.

1 kommentar:

Linda sa...

Åh. Såg att du hade tavla med kakaoögonen. Den är SÅ fin! Den står högt på min önskelista...