1/25/2011

Blev intervjuad idag, hade min fulaste nuna och hade istorsett bara gått i nått i garderoben. Det hadlade om barnstorlekar vilket jag nyss läst om i den nya bloggen och det var komvi fram till efter en stund det hon läst också! Boris och jag käkade födelsdagsbakelse och pratade kläder med söta tjejen som intervjuade oss!. Boris berättade att han hade svinkoppa på näsan och att det var hans födelsedag idag. "Tjejen" som jag kallar henne,,,haha...tyckte att min underbara son var verkligen underbar och söt som socker. Hon sa att hon hade hittat den perfekta mamman..Jag måste erkänna att jag log lite stolt!

Min butiksdrömmar blev inte mindre efter denna diskussion och jag känner att jag påverkar mina barn på ett overhört bra sätt!! Köp Folkbladet imorgon och se hur snyggt ostylad jag var!

Vi fyndad även en didriksonjacka till Ingo för 224:- halv reapriset, jag blev mycket glad bild kommer senare.

Idag är jag lycklig för fyra år sedan klämde jag ut min fina boris 05.59, GRATTIS min fina unge.

1 kommentar:

Matilda sa...

Grattis igen lilla, stora Boris!