11/10/2010

hej jag heter boris och jag är snart 4 år och hela världen är emot mej!!!

Att vara Boris just nu är inte så kul. Alla är dumma eller en bajskorv. Passar det inte honom så vill han inte vara din kompis längre. Får jag inte godis varje dag så skriker jag. Måste det bli så varmt när man tar på sig ytterkläderna så man SVETTAS IHJÄL!! livet som nästan 4 är hårt.
Tv är hans bästa vän, tvn säjer inte emot.
Slåss gör han med gärna lillebror.
Mina bästa ord är bajskorv, kisskorv, pulla, snopp. Fy färnan (fan). Idiot, dumma dej, jag vill inte vara din kompis meeeerrrrr.
Att göra saker själv som t.ex. ta på sig osv. tycker man ju att man kan begär lite av en snart 4 åring iallafall, men NEJNEJNEJ!!!
Förresten jag glömmde AJ!! Aj är det jämt så fort man säjer nått så gör det minsann ont, mamma gör inte så skricker han göra AJJJJJJJJJJJJJJJ!
hjälp snälla gud ge mej kraft för att klara denna period.
ÄLSKADE FINA TROTTSIG BAJSKORVEN MIN!!

1 kommentar:

Levis o Vilda sa...

Hmmm, låter som Vilda... Ja, livspusslet går inte alltid ihop sig.

Kul o höra från dig, måste läsa o se vad ni haft för er.

Jisses, va vi saknar Prisman o alla fröknar. Nya förskolan är sådär o saknar alla goa barn o fröknar. Har varit väl mycket "nytt" i våra liv ett tag nu.

Kram Mia