9/20/2010

nu börjar allvaret.

Imorgon börjar jag jobba och barnen börjar dagis, på riktigt. Det ska handlas, det ska tvättas det ska förberedas med mat och man måste tänka. Så mycket måste man tänka, men det ska nog gå bra. Var en sväng där redan idag för att hämta nycklar och dyl. Blev lite nervös av mig men det ska faktiskt bli kul. Jag längtar efter att längta.
Idag har den sista dagen som mammaledig firat med barnen och hamburgare, det var verligen prisvärt, boris åt bara upp sin kycklingbitar fast jag köpt en hel meny och ingo målade med kethupen på hamburgaren och satt och sjöng måla måla!
Tog med mig hälften hem då jag blev lite snål.
Idag ska det handlas och förberedas veckomatsedel och kolla över hämtning och lämning. Struktur är inget man förknippar med hanna så det får nog bli lite listor. Skickar ett Stort LYCKA TILL till mig själv!

Inga kommentarer: