9/04/2010

jag skrattar lite fortfarande...

vi for iväg i morse för  att ha en superdag på SVERIGES STÖRSTA LOPPIS. pyttsan..har vi kommit fel sa vi i bilen? Det var fullt med bilar på Ikeas parkeringen men vi kör in..vi ser några futtiga bord vid utgången och där är det lite loppis, jag skrattar så jag dör..vad är det här?
Vilket skit, vilket pr trick från Ikeas sida, de ville bara att man skulle åka dit för att gå in på varuhuset, det är jag helt övertygad om. Förresten så förtällde inte historien att jag var med bästa Malin.
Köpte en ny gardin till vardagsrummet till superpriset 25 pix!
Efter utfodring av godisråttorna så for vi vidare till den fina loppisen hemma, de bjöd på väldigt mycket mer, har inte fotat allt än men bekrivning med ord får räcka så länge!
Det blev en sockerlåda som nu pryder sovrummsfönstret med blommor i för 10 kr, 2 fina mössor till Ingus för 15 kr, två par skor till moi! 40 kr för dem...hm...jo en jacka som jag är lite kär i..min kära trodde det var ett skämt när jag kom hem med den men hade nog inte väntat mig nått annat..han är skojig han! Den är stor som ett hus men jag har den som oversize säjer vi...ha! Har tvättat den och det blev svart i badkaret när tvättmaskinen tömde ut..uh..tyvörr blev den väldigt mycket blekare av tvätten  men tror knappt den blivit tvättad och jag tror den är ett antal år. Fin är den iallafall.
Nu sover min kära barn efter en lååång nattning åtminstånde av den minsta så nu känne rjag mig lite tom i huvet, nu burrar jag ner mig i soffan och tittar på Här är mitt liv. 

Inga kommentarer: