9/03/2010

buspojkarna.

Istortsett hela veckan har jag ungått med bästa Malin, har vi inte setts så har vi pratat i telefonen. Jag har blivit gravt beroende av denna tjej!
Tack för att du finnns för mig
Barnen har visat tendenser på att hela tiden vilja ha samma saker och bli väldigt arga på varann och det slutar oftast med att någon av dom surar ihop totalt och lägger sig och skricker på golvet, det är underbart med den egna viljan.
Självklart har mitt andra barn också en brutal vilja. Låg på golvet i en kvart häromdagen och illvråla för att han inte fick som han ville.

Det har även plockats en hel del kantareller till våran lycka!

vi har varit ute två gånger och fösta gången hittade vi massor, enlig oss själva. Det blev en helj med supergod svampmat såsom paj och köttfärslimpa, nu räcker det knappt till en macka men det var skönt att vara ute ändå.De infinner sig en lugn i hela kroppen av att vara ute i skogen. Var med bror och mickaela. På väg till skogen satt Erik bak med barnen och lilla Ingus skrek  av skräck hela vägen, vet inte alls vad det är som är så farligt med Erik! Vi bytte på hemvägen mikaela satt där bak och barnen skrattade hysterisk hela vägen istället, förresten så tror jag Boris är lite kär i Mikaela fast han vill inte erkänna det. Han var så lycklig i skogen när de två plockade blåbär och lekte.

1 kommentar:

mittnamn sa...

oh fina bilder! jag vill också plocka svamp med er!