8/12/2010

snügg-Jo!! Igår satt vi här och ocrkade inte röra oss, det deggadesoch åts sallad från Paus och det var väldigt gott!  Boris spelade svår och Ingus blir brutalt ilsken när han inte får som han vill.
Sen kom mams och paps och de hade köpt en väldigt tidig födelsedagspressent till med mig- En cykel! Den var jättefin och begagnad. Jag gillar återanvändning. Den är grön och har både cykelkorg och pekpinne ;)
Boo och jag invigde det på kvällen med en tur boo på sin och jag på min! Vi tog med oss bullarna som blev över  när mamma och pappa åt kvällsmat här och stannade och hade lunchrast som boris uttrycker sig. Det var hysteriskt mycket tjutande under färden för boris kan inte åka i uppförsbackar (nerförsbackar) så vet han att det kommer en om 100 m så dör han lite. Men det är mysigt att bara vara vi.

1 kommentar:

maria sa...

Tack! Känns lite konstigt och ovant :)
Hoppas du haft en bra dag..
kram!