7/06/2010

woho....jag är glad över mej själv jag har kommit under ett streck jag velat ett bra tag. Jag väger 69 kg. jag har gått ner 4 kg de senaste 2 veckorna. Minskat en hel del cm den senaste månaden, det går bra nu!!
Nu ska jag iväg med asklundaren och troligtvis svulla men får väll försöka simma bort svullet, kanske skulle prova med boris på ryggen för lite extra vikt?
känner mej lycklig över veckan som kommer men kommer dö av saknad efter Ingus, hur ska jag klara att lämna honom på dagis sen? Trodde inte alls jag skulle känna så här, min lilla bebis får vara med pappa och Ida, det blir bra ni.
Jag ska ha askul med bästa och barnen.

2 kommentarer:

ChilloutMalin sa...

Åh, heja Hanna! Duktiga du!! Ring så vi kan promenera oss lite.. behöver draghjälp just nu! Saknar er massor. Kramar från oss

ChilloutMalin sa...

Joooooo, det vill vi! Jag saknar dig fina du! KRAM