7/17/2010

safariparken


ibland kallar min man mej för Steve(från beverlyHills) el. fåret. Här har ni bildbevis. Regn och fukt gör mej krollig!

Blev som sagt en tripp till safariparken då vädret var lite mindre varmt och det skulle ju komma mer regn. Det gick ju bra dit, men så fort vi stängde fönstren på vår älskade fina blåa bil UTAN AC, dog jag lite och det var väldigt nära att jag flöt i väg innan vi var ute. Ingo satt naken i baksättet och jag hade gärna gjort likadant om jag inte blivit utstirrad av en hel djungel då.
Det rann om båda barnen ,men stämningen var på topp, Ingus hoppade av fötjusning av alla djuren och boo skrattade för fullt.

Ingos nya ord är
 Ija = Ingo.
boa= boris
Boppa= blondie
gukka=gurka
bubba= jordgubbe /gubbe


1 kommentar:

ChilloutMalin sa...

Men vaa?! Har jag varit borta i hundra år eller? Jag trodde jag lämnade stan igår.. men har uppdateras det flitigt ser jag:) Boo är ju för snygg, som en filmstjärna! Sjukt snygg layout och lika fina bilder som vanligt.. alltså lite bättre. Det är bra! Miss you! KRAM