6/12/2010

Har fyndat nått brutalt i dag med Malin, (bilder kommer senare) blev en loppisrunda och boris med och var lite speedie. Har bla. köpt en gammal Emmaljunga sulky för 30 kr, hajar ni 30 kr!!!!

Har även spenderat lite mer tid med Malin i veckan och den finaste lilla Arvid.

Har idag varit på barnkalas och blivit trött i huvudet. Dålig luft, hundfis, galna barn och mycket kaffebröd gör en mycket trött.

Nu sitter vi och degar, barnen somnade i bilen på väg hem typ 18.00 och dfet är ASSKÖNT med lugn. Baby gjorde god sallad nyss och jag dricker champis-det är gott det!

2 kommentarer:

Linnea sa...

30kr OJ, ge mej :D

ChilloutMalin sa...

Hej min retrovagn-ägande vän:) Vilken härlig bild du tagit på min knasboll! Och fasen vad vi har fyndat idag. Den där vagnen väntade verkligen på dig. Var som att jag redan sett Ingus sitta i den! Jag hade verkligen en toppendag, blev lycklig helt enkelt. Och fina fina Boris. Så go man kan vara. "pengar är bra att ha det".. Haha, så sant så! Vi ses gärna på måndag! Lek i eran park om det är fint? Annars får ni gärna komma hit på pannkakor och lek om vädret är skit. Hörs och ses! Kramar